Kampanię wyborczą Nowoczesnej wspierał świat mediów

Kampanię wyborczą Nowoczesnej wspierał świat mediów

900
0
PODZIEL SIĘ
Kampanię wyborczą Nowoczesnej wspierał świat mediów

Jak się okazuje wśród sponsorów kampanii wyborczej partii Ryszarda Petru znalazło się wielu przedstawicieli świata mediów. Nowoczesną finansowo wspierały osoby związane z m.in. z TVNem, Grupą ATM czy Kolporterem.

Tygodnikowi „Newsweek” udało się dotrzeć do dokumentów finansowych Nowoczesnej. Jak z nich wynika, podczas kampanii wyborczej partia Ryszarda Petru otrzymała spore wsparcie ze strony osób związanych z branżą medialną. Wśród nich znaleźli się m.in. Wojciech Kostrzewa, który jest wiceszefem rady nadzorczej TVN, Marcin Michalak i Artur Hoffnam z Grupy ATM, a także prezes Kolportera – Krzysztof Klicki.

Nie udało się jednak ujawnić pełnej listy sponsorów. Część środków finansowych przeznaczonych na kampanię wyborczą Ryszarda Petru była bowiem gromadzona przy pomocy stowarzyszenia oraz paru fundacji, które w nazwie miały słowo „Nowoczesna”. Sam zainteresowany natomiast nie zamierza ujawniać takich informacji.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ